Gyakran Ismételt Kérdések:

1.Mi az EzDeJó?

Az ezdejo.hu minden nap gondosan válogatott, első osztályú ajánlatokat küld – akár 99%-os kedvezménnyel.

Célunk, hogy olyan kedvezményes ajánlatokat találjon az oldalunkon a látogató, melyek érdekesek, újszerűek és melyekre tényleg szüksége lehet. Garantáljuk, hogy csak olyan szolgáltatókkal szerződünk, akiket előre leellenőriztünk és megfelelőnek találtunk, akikhez mi magunk is szívesen elmennénk. 

2. Regisztrálnom kell, ha az EzDeJo.hu-n szeretnék vásárolni?

Igen, regisztrálnod kell ahhoz, hogy vásárolni tudj az Ezdejo.hu-n. Egy személyes Ezdejo.hu profil jön létre, ahol a személyes adataidat, vásárlásaidat és kuponjaidat tárolhatod.  Pontos adatokra lesz szükségünk, hogy a kuponjaidat be tudd váltani, értesíteni tudjunk, ha probléma adódik, vagy esetleg segíteni tudjunk a kupon vásárlásában. A regisztráció automatikus feliratkozást jelent hírlevelünkre.

3. Mit jelent a feliratkozás?

Azt jelenti, hogy a feliratkozás után kapsz tőlünk EzDeJó hírlevelet. Amiben a legújabb ajánlatokat küldjük neked. Szigorúan napi 1x. A feliratkozás nem egyenlő a regisztrációval.

4. Mi az az „Előleges ajánlat”?

Az előleges ajánlat olyan ajánlat, amikor az Ezdejo.hu-n csak a kupon árának egy bizonyos részét kell kifizetned (már ezért is megkapod a kupont tőlünk); az EzDeJó árból fennmaradó részt a szolgáltatás igénybevételekor viszont a szolgáltatónak ki kell fizetned.

3. Mit jelent az „EzDeJó megveszem” gomb?

Az „Ezdejó megveszem” gombra kattintva a felhasználó a kiválasztott szolgáltatás vagy termék megvásárlása mellett dönt. Ezután  a felhasználó kiválasztja  hány darab kupont szeretne vásárolni az adott szolgáltatásból vagy termékből majd megjelöli mely fizetési módot választja, ez lehet bankkártyás fizetés vagy átutalásos fizetési mód.

Bankkártyás fizetés esetén „Bankkártyás fizetés” gombra kattintva a Felhasználót az Cib bank weboldalára irányítjuk át, ahol az ott szereplő instrukcióknak megfelelően teljesítheti a fizetést. A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyákkal végzett tranzakciókat fogadja el. A vásárlásra alkalmas bankkártyák közül interneten az alábbiakkal lehet tranzakciót kezdeményezni:

Az átutalásos fizetési mód esetén az „ átutalás” gombot jelöld meg, ekkor válasz e-mailben elküldjük az Ezdejó Kft. bankszámlaszámát ahova a fizetendő összeget kell elutalni feltüntetve a vásárlást azonosító kódot. Amint jóváírásra kerül az összeg az Ezdejó Kft. bankszámláján elküldjük Ezdejo.hu fiókjába a megvásárolt kuponját, valamint e-mailben is elküldjük az elkészült kupont.

Tehát a folyamat három egyszerű lépésből áll:

  1. kiválasztja a kuponok mennyiségét,
  2. bejelöli a fizetési opció egyikét (bankkártyás fizetés vagy átutalás)
  3. Ha ellenőrizte az összes adatot a vásárlással kapcsolatban, és egyetért a feltételekkel, kattintson a „Fizetés” gombra! Amennyiben sikeres volt a vásárlása, egy kupont küldünk a profiljában lévő „Kuponjaim’’ menüpontba és a regisztráció során megadott e-mail címére is. Nyomtassa ki a kupont, vagy tegye elektronikusan elérhetővé és bemutathatóvá és használja fel kuponját!

4.Hogyan tudok bankkártyával fizetni?

5. Biztonságban vannak az adataim az Ezdejo.hu-nál?

A legmegbízhatóbb biztonsági rendszereket használjuk, és soha nem adjuk tovább adataidat másoknak. Erről bővebben az adatvédelmi nyilatkozatunkban tájékozódhatsz. Az Ezdejó Kft. Adatkezelés nyilvántartási száma : NAIH-74367/2014.

6.Honnan tájékozódhatok az aktuális új ajánlatokról?

Oldalunkon természetesen mindig megtalálhatóak az új ajánlatok azonban ha elsőként szeretnél értesülni ezekről iratkozz fel hírlevelünkre. A legfrissebb információk a Facebook profilunkon is beszerezhetőek, vagy az oldalunk mobil verziójával okos telefonnal is kényelmesen elérhetőek.

7.Mi történik a megvásárlás után?

Miután megvásároltad az ajánlatot (bankkártyás fizetés esetén) 2 órán belül a megadott e-mail címedre megküldjük a kupont. Banki átutalás esetén az utalások feldolgozása után kb.1-2 nap múlva küldjük a megadott e-mail címre a kupont. Ha a későbbiekben az e-mail fiókjában nem találnád mégsem a kuponodat,  ez a saját Ezdejo.hu fiókban megőrzésre kerül így belépés után onnan is letölthető.

8.Meddig érvényes a kupon?

Minden ajánlat meghatározott érvényességi idővel rendelkezik mely jól látható az ajánlat leírásában illetve a kuponon is fel van tüntetve. Fontos ügyelni arra, hogy a kupont az érvényességi idő alatt váltsd be. A beváltási határidő lejárta után a kupon lejár.

9.Ajándékba vásárolhatok-e kupont?

Igen ajándékba is vásárolható az ajánlat, amennyiben megadod az ajándékozandó nevét, azt tüntetjük fel a kuponon. A kuponon csak a szolgáltatás teljes értékét tüntetjük fel így nem fogja látni a megajándékozott hogy mennyiért vásároltad a kupont.

10. Ha az előleget fizettem ki ugyan úgy érvényes a kuponom?

Igen, az előlegfizetéses kupon is teljes értékű már a megvásárlás napján felhasználható (kivéve, ha az ajánlat máshogy nem szól), azonban az EzDeJó árból az előlegen felül fennmaradt összeget a helyszínen a szolgáltatás igénybevételekor ki kell kifizetned, csak így tudod kuponodat felhasználni. A szolgáltatásról a számlát a szolgáltató állítja ki.

11.Ha a teljes árat kifizettem mikortól használhatom fel a kuponomat?

A kupon teljes árának kifizetésekor már akár aznap felhasználható a kupon (kivéve, ha az ajánlat máshogy nem szól), azonban időpontot szinte minden esetben a szolgáltatóval egyeztetni kell előzetesen.

12.Ha a teljes árat kifizettem van –e még fizetni valóm?

Nincs. Amennyiben a teljes kuponárat kifizetted csak a szolgáltatóval kell egyeztetni a beváltás időpontjáról. J A szolgáltatásról a számlát a szolgáltató állítja ki.

13. Időpontot kinél kell egyeztetnem?

Az EzDeJó mint közvetítő van jelen az ajánlat megjelenítésénél így az időpontot minden esetben a szolgáltatóval kell egyeztetni a megadott elérhetőségeken. Természetesen amennyiben ez akadályokba ütközne mi is segítünk az időpontfoglalásban J Szállás ajánlatoknál érdemes a kupon vásárlását megelőzően tájékozódni a szabad férőhelyekről.

14.Hogyan tudom a lefoglalt időpontomat módosítani?

A szolgáltatónál lefoglalt időpontot a foglalás menetét követve tudod lemondani vagy módosítani 24 órával a megbeszélt időpont előtt. Kivételt képez, ha a szolgáltató máshogy rendelkezik az időpont lemondással kapcsolatban a weboldalán, ebben az esetben a megadott feltételeket kell figyelembe venni. Szállás ajánlatoknál a szállásadó weboldalán lehet tájékozódni a lemondás feltételeiről. Ha megadott módokon mégsem kerül lemondásra a lefoglalt időpont felhasználtnak tekintik a kupont, így elvész!:-(

Amennyiben még kérdésed merülne fel, írj nekünk bizalommal!  info@ezdejo.hu

 

Tudnivalók

Üzenj nekünk! Rólunk
GY.I.K. Partner szeretnék lenni
Adatvédelem Á.Sz.F.
Impresszum Kapcsolat

Hívd meg barátaidat!

A kártyás fizetés szolgáltatója:

Utolsó módosítás dátuma: 2018-04-26

Rendszer és design: KuponOS

A képek illusztrációk. Az eredeti szolgáltatás vagy termék eltérhet a képen láthatótól.